неделя, 10 август 2025 г.

Voyah Passion L предлага повече от всичко

 


Voyah Passion L. Звучи като нещо от роман на Джейн Остин, но е кола. И не е просто кола, а хибриден китайски седан, дълъг над 5.1 метра. Ако Voyah Chasing Light / Passion, не е достатъчно голям, сега идва Passion L. По-дълъг с 37 мм, по-широк с 15 мм и с удължено междуосие. Повече място, повече тегло, повече всичко. 2370 кг. Цяла къща на колела. Предната част е преработена. Има голяма решетка, която изглежда като водопад от хром. С вертикални лайсни и лого на марката. Е, не е като Rolls-Royce, но се опитва. Фаровете са тънки, за да изглежда по-агресивно. Отстрани наблюдаваме скрити дръжки на вратите. Защото конвенционалните дръжки са вече отживелица. А джантите са в три различни стила за да може да избереш този, който най-много ти харесва. 



За задвижване Passion L разчита на един 1.5-литров бензинов и два електрически мотора с обща мощност от 657 к.с. Защо? За да може да кажеш, че имаш кола с 657 коня. Има си и батерия с капацитет от 43 кВтч., което означава в пряк тест - автономия от 263 км. в изцяло електрически режим и пълен пробег от поне 1260 км. и максимална скорост - 200 км/ч. Което е, разбира се, изключително важно за кола, която е дълга като влак. Ще има е изцяло електрическа версия, чиито батерии с капацитет от 82 или 109 кВтч. ще осигурят автономия между 580 и 730 км. Снимки на интериора все още няма, но има и лидар на покрива, за да може да поддържа Huawei ADS 4.0. нещо което съчетава изкуствен интелект, ADAS системи безопасност и автономно шофиране от минимум 3-то ниво.  Защото китайците обичат технологии. Искат колата да мисли вместо тях. Е, това е. Още една голяма, мощна, хибридна кола от Китай. С много хром, много технологии и много дълго име. И всичко това, за да се почувстват китайците важни. 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Интериорът е издържан в новият стил на марката, което е чудесно! Веднага забелязваме, че кокпитът е покрит с кожа, подсилена с класически дървени акценти. Изглежда наистина премиум, нали? Но да се съсредоточим върху техниката, защото там е истинската промяна. Имаме ясен цифров инструментален панел пред водача, но големият акцент е 16.1-инчовият, 3К централен контролен екран за инфотейнмънт системата, която работи с Huawei HarmonySpace 5.0. Това е сериозен ъпгрейд! Централната конзола е изчистена, което е практично -  две поставки за чаши и също толкова подложки за безжично зареждане на телефони.  За да имаш добро изживяване, трябва да имаш и страхотен звук, нали? Аудио системата е просто абсолютно безумна с 23 високоговорителя, които не е ясно къде точно са събрани. Когато не караш (или дори когато го правиш), имаш пълен набор от екстри като 6.6 литровият хладилник и седалки с нулева гравитация, които са оборудвани с функции за отопление, вентилация и масаж.  Добавете към това и 256-цветното осветление и сгъваемата задна централна конзола. Всичко това показва, че са мислили както за шофьора, така и за комфорта на пътниците. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар