вторник, 12 ноември 2024 г.

GAC Hyptec HL ще бъде представен официално по време на автосалона в Гуонджоу

 

Часове преди да бъде представен официално, пред нас са първите официални снимки на GAC Hyptec HL. Първо трябва да поясним, че Hyptec всъщност е преименуваната тази година моделна линия Hyper, на Aion с моделите Hyper HTSSR и GT. Hyptec HL е пълноразмерен електрически SUV модел с дължина от 5.12 метра, построен върху новата платформа на концерна с 800-волтова архитектура. Дизайнът е обтекаем със скрити дръжки на вратите, а предната част е издържана с двуредови Full LED светлини. Налична е и интерактивен LED панел който може да прожектира текстови съобщения и прости изображения на пътното платно. 

Подробна информация за модела все още липсва, но се надяваме до края на седмицата тя бъде налична заедно с официални снимки и на интериора. Там очакваме триредова конфигурация на 6 индивидуални седалки и наличие на новата автономна система за шофиране с изкуствен интелект и Lidar технология, която поддържа 3-то ниво на автономност.

Hyptec HL ще се предлага с един или два електромотора, като мощността не е разкрита. Става ясно, че моделът ще разполага с тягова батерия с възможност за 5C бързо зареждане, а опционално ще се предлага и въздушно окачване. 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Електрически задвижваният Hyptec HL ще се предлага в две версии. Базовият модел ще разчита на един електромотор с мощност 335 к.с., който се захранва от трикомпонентна батерия с капацитет 95.9 или 108.4 кВтч. Двумоторната версия разполага с електромотор на предната ос с мощност 174 к.с. и ще бъде налична само с по-голямата батерия. Автономията в зависимост от версията ще варира между 670 и 750 км. Благодарение на 800-ворлотовата архитектура и възможността за 5C скорост на зареждане, за 10 минути батериите могат да бъдат заредени в рамките от 30 до 80%. 

Изненадата е EREV версията с 1.5 литров турбо бензинов мотор и разположен на задния мост електромотор с мощност 340 к.с. Благодарение на батерията с капацитет от 60.3 кВтч., версията с удължен обхват ще може да измине в чисто електрически режим до 350 км., а с пълен резервоар от 53 литра и заредена на 100%. батерия ще могат да бъдат изминати 1200 км. 


В зависимост от версията интериорът е наличен с 5 или 7 места в конфигурация 2+3 и 2+2+3 места. Триредовата версия разполага с четири седалки с нулева гравитация, 18-точкова гореща масажна система и вентилация. За информацията на водача е предвиден 8.8-инчов цифров инструментален панел подкрепен от 27-инчов HUD, а инфо-развлекателната система с изкуствен интелект е оборудван с 17.3-инчов, 3К тъчскрийн екран. Пътниците на втория и третия ред седалки също могат да се разнообразяват по време на път от 17.3-инчов монитор интегриран в тавана, а на централната конзола между предните седалки е вграден и хладилник с възможност за регулиране на температурата от -18 до 8 градуса. За доброто настроение се грижи и премиум озвучителната система с 24 високоговорителя, а за постигане на добра акустика в кабината са поставени 60 шумопоглъщащи елемента и акустичните стъкла с които автомобилът е оборудван. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар