В Пекин, американската марка разкри два концептуални модела, които според говорител на марката в най-скоро време ще станат реалност за китайските клиенти. реално това са две версии на един и същ модел насочен към сегмента на луксозните автомобили, който би трябвало да наследи Buick Regal. Наследника на популярният седан ще бъде много ключов модел на марката за Китайския пазар, тъй за разлика от преди няколко години продажбите на компанията не са това което бяха. Въпреки това китайският пазар си остава главният за компанията, където през миналата година там са реализирани над половин милион продажби на фона на едва 170 000 автомобила продадени в САЩ.
Buick Electra - L Concept е пълноразмерен електрически седан построен върху Ultium платформата на GM, но проектиран от техническият център на SAIC-GM в страната. Той е с дължина от 5.05 метра и разполага с междуосие от 3 метра, което гарантира предостатъчно вътрешно пространство. Дизайна е издържан в стила на Buick Wildcat, но със значително по-смекчен и близък до серийно производство вид.
Марката отделя специално внимание на интелигентният интериор - еConnect с изкуствен интелект на борда и гласов асистент. Пред водача място намира плаващ дисплей с висока резолюция допълнен с панорамен HUD дисплей, а за спътника до него е предвиден допълнителен дисплей който се прибира дискретно в жабката, когато той не се използва. Концепцията разполага с четири индивидуални седалки от плаващ тип с нулева гравитация, а панорамният покрив е с оборудван със светлочувствителен сенник.
Buick Electra LT Concept е комби версия на седана с приключенски стил и увеличен клиренс, предназначено за клиентите с активен начин на живот. Все още за нея не е взето окончателно решение за серийно производство, тъй като подобни модели са все още нишови за китайския пазар, но няма да се учудим, ако американците рискуват с нормална комби версия на серийният Buick Electra L, който трябва да бъде представен на следващият автосалон в Пекин.
За задвижване и двете концепции разчитат на позициониран в задната част електромотор с мощност 342 к.с. и тягова батерия, която би трябвало да осигурява автономия до 700 км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар