Интериорът на концепцията е в минималистичен стил без екрани, които са заместени от холограмни изображения и HUD дисплей. На централната конзола между предните седалки е разположен панел със сензорни бутони, а някои от функциите в автомобила ще се управляват и чрез гласов контрол благодарение на наличието на изкуствен интелект на борда. По време на автономното шофиране воланът се прибира в таблото, което означава, че автономната система ще поддържа поне 3-то ниво. Тъканите на тапицерията са електрохромни с вградени светодиоди, които променят цвета според желанието на водача, а в случай на обект в сляпата зона на водача тапицерията се оцветява в червено от към страната на обекта.
Производителят не разкрива каквито и да е технически подробности относно задвижването, но е ясно, че платформата позволява наличието на един или два електромотора, а тяговите батерии ще осигуряват автономия от поне 700 км. Официалната премиера на концепцията пред публика ще се състои на 5-ти септември, когато се надяваме да станат ясни и подробностите относно механиката. Първият сериен автомобил, който трябва да притежава част от новите технологии демонстриране в Experimental EV Concept, трябва да бъде представен още следващата година и ще бъде базиран на новото Peugeot 3008, чиято премиера ще се състой до края на лятото.
Няма коментари:
Публикуване на коментар