вторник, 18 юли 2023 г.

Mercedes-AMG GLC 43 и AMG GLC 63 с 4-цилиндрови агрегати и мощност до 680 к.с.

 Преди броени часове марката разпространи първите официални снимки на AMG версиите  за Mercedes GLC (X254). Те ще бъдат налични с 4-цилиндров, 2.0 литров турбо бензинов мотор оборудван с лека хибридна система или PHEV технология за върховата модификация AMG GLC 63 взаимствана от Mercedes-AMG C63

И двете версии разполагат с електрически турбо компресор взаимстван от болидите на F1. AMG GLC 43 разполага с 48 волтова, лека хибридна система със стартер генератор и мощност 421 к.с., която предоставя допълнителни 14 к.с. при внезапно ускорение. При нея ускорението до 100 км/ч. от място става за 4.8 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Върховата версия AMG GLC 63, разполага с внушителните 680 к.с., благодарение на по-големият си турбо компресор и хибридната технология с допълнителен електромотор задвижващ задните колела. Тя разполага с тягова батерия на борда с капацитет от 6.1 кВтч., която предоставя възможност за изминаването до 12 км. в изцяло електрически режим. Всичко това обаче има и негативни последици, тъй като общото тегло възлиза на 2235 кг. Въпреки това, при нея ускорението от 0 до 100 км/ч. пада на 3.5 секунди, а максималната скорост е освободена до 275 км/ч. При всички случаи трансмисията е 9-степенна, автоматична, а задвижването се осъществява посредством четирите колела. И двете версии разполагат с интелигентна система против накланяне, а разпределението на въртящият момент може да бъде прехвърлено до 100%, само към задните колела.

Интериорът предлага спортна обстановка с кожа Nappa и микрофибър елементи съчетани с карбонови детайли, както и задължителната MBUX технология с допълнителни AMG опции. HUD дисплея със специална графика се предлага срещу доплащане, но за хората които са поръчали допълнителните пакети на оборудване, той идва серийно на борда. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар