Днес се състоя официалната премиера на новото поколение Mercedes C63 AMG, което променя мнението за 4-цилиндровите агрегати. За задвижване Mercedes -AMG C63 SE Perfomance, разчита на най-мощният в света, 4-цилиндров, 2.0 литров мотор с електрическа турбина и мощност 476 к.с., съчетан с електромотор интегриран в диференциала на задния мост с мощност 204 к.с. Той от своя страна се развърта с над 13 000 об/мин. и предава своята мощност на задните колела за време от 10 секунди. Време в което мощността на AMG C63 SE Perfomance, възлиза на 680 к.с. Благодарение на вградената батерия с капацитет от 6.1 кВтч., автомобилът може да измине до 13 км. в изцяло електрически режим при скорост до 125 км/ч. Подобна е и системата в Mercedes-AMG GT63 S E Perfomance, но тук водещата роля се поема от 4-цилиндровият агрегат.
Трансмисията е 9-степенна, предаваща движението към четирите колела, като има и опция за задвижване само на задните колела в режима "Master", която позволява на феновете на дрифта да покажат своите възможности. Цялата тази хибридна технология от бъдещето е довело до значително покачване на общото тегло, което тук достига 2036 кг. Това не пречи да бъде достигнато време от 3.4 секунди за достигане на 100 км/ч. от място, но не е ясно, как това се отразява на поведението на писта, въпреки наличието на адаптивни амортисьори, управляеми задни колела и керамичните спирачки. Според информацията максималната скорост на C63 SE Perfomance е електронно ограничена на 250 км/ч., но при премахване на ограничителя от страна на дилъра, максималната скорост може да достигне до 280 км/ч.
Най-мощният Mercedes C-class на всички времена ще бъде наличен като седан и комби. Към момента няма информация относно цените, но при всички положения границата от 100 000 евро ще бъде премината и от този модел независимо от оборудването.
Няма коментари:
Публикуване на коментар