Mercedes представи най-мощният сериен модел в своята история. Това е хибридната версия на Обновеният Mercedes-AMG GT4, която получава името AMG GT 63 S E Perfomance. тази версия се задвижва от познатият 4.0 литров, V8-цилиндров, би-турбо мотор с мощност 639 к.с. и разполага със стартер генератор, който добавя още 14 к.с. при потегляне. Трансмисията е позната 9-степенна, задвижваща четирите колела, който получават допълнителни 204 к.с., от електрически модул монтиран на задният мост с електромотор и двустепенна трансмисия с електронно контролиран диференциал съчетани в общ блок. В пиков режим мощността на модела възлиза на 843 к.с. При нормален режим на движение моделът се задвижва от двигателят с вътрешно горене предаващ движението към задните колела, като в случай на нужда се включват и предните колела. възможно е моделът да се кара и в изцяло електрически режим при скорост до 130км/ч., като посочената автономия е 12 км., благодарение на новата специално проектирана от AMG батерия с капацитет от 6.1кВтч. и вграден бъзрозаряден модул, която може да се зарежда и от обикновен контакт за по-малко от 20 минути.
Според официалната информация Mercedes-AMG GT63 S E Perfomance, ускорява до 100км/ч., от място за 2.9 секунди, като максималната скорост, която може да постигне е 316км/ч., като посоченият среден разход е 8.6л/100км. Трябва да се има предвид, че общото тегло на тази версия не е по-малко от 2.45 тона.
Серийното оборудване на най-мощният Mercedes е внушително и това няма как да бъде по друг начин, тъй като цените ще стартират от над 200 000 евро. Адаптивното въздушно окачване също е серийно за модела, както и карбон-керамичните спирачки. За тези, които искат да изхарчат още повече пари се предлагат опционалните Night, Night 2 и Carbon Package. Официалната премиера на AMG GT63 S E Perfomance ще се състой по време на автосалона в Мюнхен, но в скоро време трябва да очакваме още модели от компанията оборудвани с тази хибридна система.
Няма коментари:
Публикуване на коментар