Днес и Mercedes, напомня за себе си. След като видяхме новите BMW X1 и Lexus RX, сега идва ред да видим наследника на още един SUV модел - Mercedes GLC (X253). Един от най-продаваните модели на марката е внимателно заменен от новото си поколение, което ще бъде последното задвижвано от двигатели с вътрешно горене. Дизайна следва новата линия на марката, а технологично е основан върху платформата на превъзходният Mercedes C-class (W206). За съжаление ставаме свидетели на вътрешна конкуренция с Mercedes C-class All-Terrain и се опасяваме, че след днешната премиера, комбито с увеличен просвет ще намира все по-малко почитатели.
Новият модел е станал с близо 7 см. по-дълъг, което се отразява повече на обема в багажното пространство, които вече възлиза на 620 литра (+70л.). Интериорът очевидно е пренесен директно от седана, като дори и корите на вратите са същите, което води до спестяване на разходи. За на пред ще трябва да свикваме с подобни ходове независимо дали ни харесва или не. Цифровият инструментален панел с размер от 11.9-инчов екран и 12.3-инчовият тъчскрийн за MBUX системата също са познати, както и HUD дисплея с добавена реалност, който ще се предлага срещу доплащане. Серийно за модела обаче са налични функции като: подгряване на седалките, безжично зареждане на телефони, гнездо за пръстов отпечатък който запаметява профила на водача заедно с индивидуалните настройки, ел. задна врата и др.
Новият модел е станал с близо 7 см. по-дълъг, което се отразява повече на обема в багажното пространство, които вече възлиза на 620 литра (+70л.). Интериорът очевидно е пренесен директно от седана, като дори и корите на вратите са същите, което води до спестяване на разходи. За на пред ще трябва да свикваме с подобни ходове независимо дали ни харесва или не. Цифровият инструментален панел с размер от 11.9-инчов екран и 12.3-инчовият тъчскрийн за MBUX системата също са познати, както и HUD дисплея с добавена реалност, който ще се предлага срещу доплащане. Серийно за модела обаче са налични функции като: подгряване на седалките, безжично зареждане на телефони, гнездо за пръстов отпечатък който запаметява профила на водача заедно с индивидуалните настройки, ел. задна врата и др.
За задвижване новото поколение на GLC ще разчита само на 4-цилиндрови, бензин и дизелови агрегати. Базовата версия е оборудвана с 2.0 литров, турбо бензинов мотор във версия на мощност от 202 и 258 к.с., оборудван с 48 волтова, лека хибридна система. Трансмисията тук е 9-степенна, автоматична задвижваща само задните или четирите колела в зависимост от версията. Дизеловата версия разчита на 2.0 литровият дизел във версия на мощност от 194 к.с. Всички модели са оборудвани с фенкцията Overboost, която доставя допълнителни 23 к.с. в първите секунди на ускорение. Не са забравени и Plug-in хибридните, бензин и дизелови модификации снабдени с електромотор и батерия с капацитет от 31.2 кВтч., която трябва да осигурява автономия до 100 км. в изцяло електрически режим, благодарение на което средният разход на гориво е в рамките на 0.8л/100км.. Тяхната мощност варира от 313 и 381 к.с., за GLC 300e и GLC 400e и 335 к.с., съответно за GLC 300de. Въздушното окачване и завиващите задни колела ще се предлагат срещу доплащане. Налични ще бъдат и още версии, както и AMG модификациите, които ще бъдат представени в по-късен етап.
Няма коментари:
Публикуване на коментар