Версията All-Terrain на C-класата ще се предлага само 2.0 литровите, бензин и дизелови агрегати и двата снабдени с лека хибридна технология работеща под напрежение от 48V. Бензиновият мотор е с мощност 204 к.с., а неговият дизелов събрат разполага с 200 к.с., като и двата агрегата са оборудвани с "Overboost" функция, която доставя допълнителни 20 к.с., за кратко време. Серийно трансмисията е 9-степенна, автоматична предаваща движението към четирите колела и три допълнителни режима: Dynamic Select, Offroad и Offroad+. Асистента за потегляне при наклон и подпомагане при спускане, а срещу доплащане ще бъде налична и система за стабилизиране на ремарке свързана пряко с ESP, както и такава за подпомагане на паркиране при заден ход с прикачен товар.
Интериора е без промяна спрямо нормалната версия с познатата M-BUX с размер от 10.2 - 12.3 или 11.9 и 12..3-инчови дисплея съответно за инструменталният панел и инфотайнмънт системата. Оборудването обаче е малко по-богато с множество системи за безопасност от последно поколение, а за по-лесен достъп до багажника с капацитет от 490 до 1510 литра серийно се предлага и ел. задвижвана задна врата с възможност за отваряне и от мястото на водача, чрез бутон.
Официалната премиера на модела ще се състои по време на автосалона в Мюнхен, който замени този във Франкфурт, където най-вероятно ще бъдат оповестени и неговите цени.
Няма коментари:
Публикуване на коментар