Японската марка представя наследника на 14 годишния Lexus GX, но по-добре да не го беше правила. Елегантният за времето си SUV, сега е заменен от офроудър с дизайн типичен за някой китайски модел, но така или иначе, това ще бъде най-луксозният начин да се движите извън пътя с модел на японският премиум бранд. Новото поколение на Lexus GX се уповава върху платформата от Toyota Land Cruiser 300, която ще стане основа и за наследника на Toyota Land Cruiser / Prado. Това се отразява неминуемо и на размерите, като сега дължината надхвърля 5 метра.
За задвижване новият Lexus GX, разчита на новия - 3.5 литров, би-турбо бензинов, V6-цилиндров мотор на марката във версия на мощност от 354 к.с., куплиран серийно с 10-степенната, автоматична трансмисия задвижваща четирите колела, чрез централен диференциал с ограничено приплъзване. Освен това моделът е оборудван и с електронно управляема редукторна кутия за понижаване на предавките, което още повече гарантира, че ще отидете до крайната точка която сте посочили на картата, без оглед на това дали има път до нея. В по-късен етап марката обещава и хибридна версия на модела с 2.4 ритров, 4-цилиндров мотор.
Интериора резонира с дизайна на екстериора с груби линии, но потвърждава думите на маркетинг отдела за луксозни офроуд приключения. Триредовият салон посреща водача с цифров инструментален панел, придружен от 14-инчов екран за инфотайнмънт системата. Седалките при всички случаи са кожени оборудвани с подгряваща и масажна функция, но не и за третият ред, който така или иначе е компромисно решение. На борда място ще намират почти всички системи и асистенти подпомагащи шофирането с които марката разполага, както и 12 поставки за чаши и шест порта за зареждане на телефони, както и инвертор за 120V. Цени все още не се съобщават, но става ясно, че производството на модела ще се осъществява в Япония, което е гаранция за качество.
Няма коментари:
Публикуване на коментар