Ако мислите, че промените на екстериора са семпли, то интериора няма да ви остави безразлични. Той е изцяло нов и вече е подвластен на пълната цифровизация. Пред водача е наличен извит 12.6-инчов дисплей за инструментариума, а инфотайнмънт системата с 12.3-инчов дисплей може да бъде комбинирана с втори дисплей позициониран пред спътника на водача с размер от 10.9-инча, чрез който могат да се управляват функциите на навигацията, да се сърфира в интернет и да се гледа поточно видео. Централната конзола също е преработена, а скоростният лост е отпаднал, тъй като е заменен от електрически шалтер разположен от дясната страна на уредите пред водача.
Под капака на обновеният Cayenne, също има какво да се види. Според информацията всички налични агрегати са с повишена мощност, като базовата версия с 3.0 лиритровият, V6-цилиндров турбо мотор вече разполага с 353 к.с. За радост на феновете на S-версията, марката се отказва от 6-цилиндровият мотор, като го заменя V8-цилиндровият турбо мотор с мощност 474 к.с. На върха в гамата е позициониран V8-цилиндровият, би-турбо мотор с мощност 659 к.с. Хибридната версия също не е забравена, като сега тя е оборудвана с по-голяма батерия с капацитет от 25.9 кВтч., а комбинираната мощност към колелата възлиза на 469 к.с. Автоматичната трансмисия, завиващите задни колела, адаптивното окачване и PASM пакета за активна и пасивна безопасност са серийни за модела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар