Точно една година след премиерата на спорната BMW 7-series (G70), марката представя най-мощната модификация в моделното семейство обозначена като - M70. Тя е електрически задвижвана и ще се произвежда в Китай, а нейните продажби ще започнат от края на това лято.
Новото BMW i7 M70 xDrive разполага с най-мощният електромотор на марката, чиято мощност възлиза на 483 к.с. Той е разположен на задния мост и е подпомогнат от втори електромотор разположен на предния мост с мощност 255 к.с. Работната мощност подавана към четирите в най-големият пик възлиза на 650 к.с., което го прави и най-мощното BMW 7-ма серия в историята. Според информацията ускорението на тази модификация до 100 км/ч., отнема само 3.4 секунди, а максималната скорост която е електронно ограничена на 250 км/ч. Батерията която се грижи за задвижването е с капацитет от 105.7 кВтч., осигурява изминаването на поне 475 км. Те обаче могат да бъдат постигнати в режим Max Range, който ограничава максималната скорост до 90 км/ч., изключва климатика и повечето консуматори на електроенергия. Като утешителна новина е факта, че батерията може да бъде заредена от 10 до 80% в рамките на 34 минути.
Новото BMW i7 M70 xDrive разполага с най-мощният електромотор на марката, чиято мощност възлиза на 483 к.с. Той е разположен на задния мост и е подпомогнат от втори електромотор разположен на предния мост с мощност 255 к.с. Работната мощност подавана към четирите в най-големият пик възлиза на 650 к.с., което го прави и най-мощното BMW 7-ма серия в историята. Според информацията ускорението на тази модификация до 100 км/ч., отнема само 3.4 секунди, а максималната скорост която е електронно ограничена на 250 км/ч. Батерията която се грижи за задвижването е с капацитет от 105.7 кВтч., осигурява изминаването на поне 475 км. Те обаче могат да бъдат постигнати в режим Max Range, който ограничава максималната скорост до 90 км/ч., изключва климатика и повечето консуматори на електроенергия. Като утешителна новина е факта, че батерията може да бъде заредена от 10 до 80% в рамките на 34 минути.
Стандартно i7 M70 идва с въздушно, адаптивно окачване, завиващи задни колела, самонивелираща система, активна кормилна система и активни стабилизиращи щанги на предния и задният мост, които намаляват накланянето на каросерията в завои, стартиране и спиране. цените все още не са известни, но най-вероятно те ще започват от над 150 000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар