Забравете за V12-цилиндровият бензинов мотор! Базовите конвенционални версии 735i и 740i разполагат с 6-цилиндрови, би-турбо мотори с мощност съответно от 272 и 375 к.с. Върховата бензинова версия 760i xDrive ще се задвижва от V8-цилиндров, турбо мотор с мощност от 543 к.с. и задвижване на четирите колела. Всички споменати агрегати са оборудвани с лека хибридна система работеща под 48V. До края на 2023 година се очаква дизелова версия, както и Plug-in хибрид - 760e xDrive, който ще е способен да измине до 80 км. в изцяло електрически режим благодарение на батерията с капацитет от 22.1 кВтч. Тази версия ще бъде оборудвана с 3.0 литров, бензинов мотор и електромотор, чиято обща мощност ще възлиза на 571 к.с. При модификацията 750e xDrive, общата мощност на хибридната система възлиза на 483 к.с. Дизеловият модел - 740d xDrive е оборудвана с 3.0 литровият, 6-цилиндров мотор с мощност 286 к.с. и река хибридна система работеща под напрежение 48V. Въздушното окачване е стандартно за всички версии, но за завиващият заден мост ще трябва да се доплаща.
С дължина от 5.4 метра, новото поколение е ясно, че ще предлага завидно вътрешно пространство, а пътниците ще могат да се насладят на изключително комфортна и технологична обстановка. Пред водача място намират двойка дисплеи с големина съответно от 12.3-инча за инструменталният панел и 14.9-инча за инфотайнмънт системата от 8-мо поколение с гласов асистент и контрол на отделни функции. Впечатление прави и декоративната, кристална - LED лента на таблото в която са интегрирани сензорни бутони за управление на част от функцията на серийната четиризонова климатична инсталация и ключа за аварийните светлини, а пред спътника на предна дясна седалка място намира миниатюрен инфо екран. Въпросната кристална лента продължава и в предните врати с интегрирани сензорни бутони за командване на ключалките, мемори позициите и подгрева. Пренасяйки се на втория ред седалки впечатление прави опционалният 31.3-инчов, 8К екран характерен за гаражните тунери от началото на века, който допринася за театралната обстановка на задния ред, чиито седалки могат да се накланят до 42.5 градуса. На всяка задна врата е интегриран 5.5-инчов тъчскрийн дисплей, чрез който се управляват функциите на климатика, озвучителната система и да бъдат приемани разговори от четирите телефона, които могат да бъдат свързани едновремено към мултимедийната система.
Като цяло списъкът с екстри е безкраен и дава възможност за значителни капиталовложение по отношение на комфорта и безопасността. Срещу доплащане например ще е налична и автономна система за шофиране от 3-то ниво, както и премиум озвучителна система с 36 високоговорителя доставяна от Bowers & Wilkins с мощност от 1950 W. Новост е двуцветното оцветяване на каросерията, което ще персонализира при желание вашата лимузина. Емблематичното дистанциозно паркиране, чрез цифровият ключ е налично и в новото поколение на 7-ма серия.
Продажбите на BMW 7-series (G20), стартират от ноември месец, като производството ще се осъществява в Германия. Желаещите могат да поръчат своят модел още днес, но трябва да имат предвид, че базовата версия оборудвана с 3.0 литровият турбо дизел започва от 107 000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар