Интериора прави впечатление с първокласни материали и дигиталния кокпит - Lexus Tazuna, комбиниращ цифров инструментален панел пред водача и централно разположен 14-инчов дисплей за мултимедийната система. Ефекта се допълва и от опционалната кормилна система без твърда връзка към колелата, снабдена с нетипичен волан наподобяващ самолетен щурвал наречен "One-motion grip". Същата е налична и за модела на Toyota. серийното оборудване включва подобреният пакет за асистенция на шофирането Safety System + 3.0 с подобрени функции, която не позволява да се отвори врата, когато на близост има движещо се превозно средство. Панорамният самозатъмняващ се, отваряем покрив също влиза в базовото обзавеждане, както и лъчистото отопление на предните седалки, които допринасят за пестенето на енергия.
сряда, 20 април 2022 г.
Lexus RZ 450e дебютира, като първият изцяло електрически модел на марката
Производствената версия на Lexus RZ 450e Concept, бе представена днес и става първият изцяло електрически модел на японската премиум марка, който споделя платформата от своите братовчеди Toyota bZ4X и Subaru Solterra. Моделът на Lexus обаче разполага с напълно различен дизайн на екстериора и интериора и го характеризира като премиум SUV, спрямо своите събратя. Като цяло дизайна на Lexus RZ 450e е пренесен почти на 100%, от концептуалният модел което ни обнадеждава, че дизайна от останалите концепции представени в края на миналата година, също ще бъде пренесен почти без промени в серийните модели.
За да бъде още по-различен Lexus RX 450e, разполага с два електромотора задвижващи четирите колела с обща мощност 313 к.с. Според информацията ускорението от място до - 100 км/ч, става за 5.6 секунди, а максималната скорост е ограничена на 160 км/ч. Това подпомага достигането на автономия от 450 км., които са осигурени от батерия с капацитет 71.4 кВтч. В този модел премиера прави и новото задвижване на четирите колела наречено Direct4, което е разработено съвместно с инженерите на Subaru и може да прехвърля въртящият момент от 0 до 100%, на предната или задната ос.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар