Малко повече от три години след представянето на GAC Aion LX, китайската марка обновява своят електрически модел. Външно Aion LX, получава нов дизайн на предната част, което подобравя аеродинамиката. Джантите също са с нов дизайн, а цветовата гама е увеличена с три нови цвята. Трябва да се отбележи, че обновената версия на модела, бе готова още в началото на миналата година, но едва сега нейните продажби започнаха официално в Китай, може би продиктувани от понижаването на цените на моделите от Tesla, което сериозно раздвижи пазара в страната.
Обновеният Aion LX, ще се предлага с цена стартираща от около 36 000 долара, но най-големият коз на модела е версията с новата литиево-йонна батерия в комбинация със силиций, чиито капацитет възлиза на сериозните 144.4 квТч. По подобие на базовите модификации, тя разполага с един електромотор с мощност 245 к.с., задвижващ предните колела. Посочената автономия тук възлиза на обещаващите 1080 км., които дори и да не отговарят на истината в реални условия, то със сигурност с едно зареждане на батерията ще можете да изминете поне 800 км. Цените на тази версия в Китай ще стартират от 67 000 долара, но трябва да се има предвид, че същата не е добре оборудвана,като на борда липсват системата за автономно шофиране, дистанционното паркиране и някои асистенти подпомагащи шофирането. за сега няма информация дали тази ботерия ще бъде налична и технически еднаквият - Hycan 007, но най-вероятно това е просто въпрос на връме да се случи. Останалите модификации с един или два електромотора и мощност между 184 и 490 к.с., разполагат с почти всичко още от базовото ниво на оборудване. Налични за тях са батерии с капацитет между 73 и 94 кВтч., а автономията варира между 500 и 650 км. Според информацията ускорението на Aion LX, варира между 3.9 и 7.9 секунди в зависимост от модификацията, а максималната скорост която може да достигнете е 180 км/ч., електронно ограничена с оглед по-добра автономия.
Обновеният Aion LX, ще се предлага с цена стартираща от около 36 000 долара, но най-големият коз на модела е версията с новата литиево-йонна батерия в комбинация със силиций, чиито капацитет възлиза на сериозните 144.4 квТч. По подобие на базовите модификации, тя разполага с един електромотор с мощност 245 к.с., задвижващ предните колела. Посочената автономия тук възлиза на обещаващите 1080 км., които дори и да не отговарят на истината в реални условия, то със сигурност с едно зареждане на батерията ще можете да изминете поне 800 км. Цените на тази версия в Китай ще стартират от 67 000 долара, но трябва да се има предвид, че същата не е добре оборудвана,като на борда липсват системата за автономно шофиране, дистанционното паркиране и някои асистенти подпомагащи шофирането. за сега няма информация дали тази ботерия ще бъде налична и технически еднаквият - Hycan 007, но най-вероятно това е просто въпрос на връме да се случи. Останалите модификации с един или два електромотора и мощност между 184 и 490 к.с., разполагат с почти всичко още от базовото ниво на оборудване. Налични за тях са батерии с капацитет между 73 и 94 кВтч., а автономията варира между 500 и 650 км. Според информацията ускорението на Aion LX, варира между 3.9 и 7.9 секунди в зависимост от модификацията, а максималната скорост която може да достигнете е 180 км/ч., електронно ограничена с оглед по-добра автономия.
Интериорът на обновеният Aion LX е изцяло нов, като няма и помен от инструментален панел с два сдвоени 12.3-инчови дисплея. На негово място пред водача, място намира 12.3-инчов цифров инструментален панел, а в средата на таблото е позициониран свободно стоящ 15.6-инчов тъчскрийн за инфотайнмънт системата с 5G свързаност. Озвучителната система с 10 високоговорителя, HUD дисплея и електрическата задна врата, са част от серийното оборудване. Панорамният покрив и седалките с обдухване, както и автономната система за шофиране от 3-то ниво ще се предлагат срещу доплащане за модела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар