След гръмкото представяне на 5-те концептуални модела в Лондон и обявяване на своето електрическо бъдеще, индийската марка представя своят първи изцяло електрически модел под името - XUV400. Ясно е, че той е далеч от представените концепции във всяко едно отношение и от пръв поглед става ясно, че това е чисто и просто преработена Mahindra XUV300, която пък е скъсена версия на SsangYong Tivoli с цел да се вмъкне в категорията под 4 метра и да се ползва с преференции по отношение на данъчната ставка в Индия. Тъй като Mahindra XUV400 се задвижва от електромотор, а тези превозни средства все още са освободени или са с облекчен данъчен режим, то конструкцията не е променена и общата дължина сега е идентична с тази на Tivoli или иначе казано възлиза на 4.2 метра.
Дизайна все пак е леко променен и отличава електрическата версия от своят събрат с ДВГ. За задвижване XUV400, разчита на електромотор позициониран в предната част с мощност 150 к.с. и литиево-йонна батерия с капацитет от 34.5 или 39.4 кВтч. Производителят споменава пробег между 375 и 456 км., което е твърде оптимистично и нереално, но в ежедневието все пак ще може да бъде постигната границата от 250 км. Според обявената информация научаваме още, че от 0 до 100 км/ч., на електрическият кросоувър са необходими 8.9 секунди, а максималната скорост която може да постигне е 150 км/ч.
Интериорът идва директно от XUV300, ако изключим новият джойстик за смяна на режима на трансмисията и дизайна на инструменталният панел пред водача. Мултимедийната система с 7-инчов екран ще се предлага серийно в XUV400, заедно с коженият мултифункционален волан и седалките изработени от еко кожа. Продажбите на модела ще стартират от следващата година, като цени все още не са оповестени.
Няма коментари:
Публикуване на коментар