Интериора е щедро оразмерен, като предлага място за пет човека и багажно пространство от 411 литра. Пред водача място намира 9.2-инчов цифров инструментален панел, а инфоразвлекателната система с 3D потребителски интерфейс и гласов контрол в най-скъпата си версия разполага с 12.8-инчов тъчскрийн дисплей. Налице е и 10-инчов, HUV дисплей с добавена реалност, който също ще се предлага срещу доплащане. Като цяло, корените от Mercedes си личат навсякъде, а качествените материали и отличната изработка няма да останат чужди за модела на Smart.
За задвижване Smart #1, разчита на електромотор позициониран на задният мост с мощност 272 к.с., който черпи ток от никел-кобалтова батерия с капацитет - 66 кВтч. Според производителят автономията на модела с тази батерия възлиза между 420 и 440 км. в зависимост от условията. С оглед на постигане на тези числа максималната скорост на модела е ограничена на 180 км/ч. Ако решите да заредите батерията в домашни условия ще трябва да предвидите поне 3 часа и половина за да достигнете 80%, от нейният капацитет, но включите ли го към бързозарядна станция времето за зареждане се свива до 30 минути. За сега не се споменава дали ще има версия с два електромотора или други батерии макар и платформата да позволява наличието на цели три електромотора.
Няма коментари:
Публикуване на коментар