В интериора промените също не са леки, като впечатление правят новия волан и наличието на нови дисплеи за MBUX системата и цифровия инструментален панел с по-висока резолюция. Съобщава се и за нови материи предназначени за тапицерията, както и възможност за поръчка на цяла задна седалка с три места, която се е търсила от многобройно количество клиенти, но такава не е била достъпна за модела.
Под капака място намират познатите 6-цилиндрови, турбо агрегати с работен обем от 3.0 литра и версия на мощност от 367 к.с. за версията GT 43 и 429 к.с. за GT 53, работещи с лека хибридна система под напрежение 48V. По-маломощната версия се предлага серийно само със задно предаване, а GT 53 е наличен само със задвижване на четирите колела. При всички случаи трансмисията е 9-степенна, автоматична. Промени са направени в настройките на стандартното въздушно окачване. До края на годината ще бъдат представени и обновените версии с V8-цилиндров мотор, както и изцяло новият Plug-in хибрид - GT 73, чиято мощност се очаква да бъде около 800 к.с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар