Мощността на 4-цилиндровия, 2.0 литров турбо мотор обаче е 315к.с. и ще бъде сдвоен серийно с 6-степенна, механична трансмисия предаваща движението към четирите колела. Срещу доплащане ще бъде налична и 7-степенната, DSG. Според данни предоставени от производителят, ускорението от 0 до 100км/ч. става за 4.7 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250км/ч. Тези данни не показват, че новото поколение е с по-добри динамични показатели от предходният модел, но така или иначе изживяването може да бъде подобрено поради системата за повдигане на адреналина, която позволява дрифтиране благодарение на компютър, който управлява ESP и оптимизира разпределението на мощността към задните колела.
Окачването, кормилната и спирачната система са доработени и сега моделът разполага с адаптивни амортисьори, блокировка на диференциала, волан с променливо съотношение и предни дискове с размер 358мм.
Няма коментари:
Публикуване на коментар