понеделник, 16 септември 2019 г.

Това ли е което беше автосалона във Франкфурт?

Какво се случва с автосалона във Франкфурт? След, като имахме възможността да посетим едно от най-емблематичните автоизложения в света, си зададохме именно този въпрос. Еуфорията приключи още в самото начало, след като автобуса, който ни извозваше от паркинга до Messe Frankfurt, бе блокиран от протестиращи срещу автомобилите в централната част на градовете и се наложи се да изминем пеша останалото разстояние от близо 4км. Разочарованието взе връхната си точка от факта, че участниците се брояха на пръсти. Спокойно можем да кажем, че ако не бяха местните производители, автосалона можеше де се оприличи, като селски панаир и е по-лесно да се изброят участниците, от колкото тези, които са се отказали. Италианците и французите напълно отсъстваха, а японците бяха представени подобаващо само от Honda. Интересни бяха щандовете на китайците от Byton и WEY, чиито експонати привличаха подобаващо количество клиенти, а щандовете им бяха на ниво. Присъствието на Land Rover с новото поколение на Defender 90/100, не можеше да остане незабелязано, тъй като индийският собственик явно е похарчил значително количество средства за да разположи всевъзможни модификации на модела на всеки ъгъл в изложбения център.
По традиция присъствието на VAG, бе подобаващо и всички нейни марки бяха разположени в самостоятелна сграда, като акцентът там бяха премиерите на Volkswagen ID.3 и Porsche Taycan. Щанда на Mercedes, също привличаше внимание, за сметка на този на BMW, чиято площ, бе в пъти по-малка от тази в предходни години. Не трябва все пак да пренебрегваме и корейците от Hyundai, които раздаваха бутилки пълни с вода, която е остатъчен продукт от водородните клетки на Hyundai Nexo FCV.
Не ни се иска да вярваме, че дните на най-емблематичното изложение в Европа са преброени, но така или иначе статистиката сочи, че интереса към това събитие спада и организаторите трябва да преосмислят неговата концепция. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар