в САЩ, вече разполага и с хибридна версия, която обаче ще бъде налична само за версиите с десен волан. Това е вторият хибриден модел на компанията след Subaru XV и разполага с идентична задвижваща система. Електромотор с мощност от 14к.с. е позициониран между 2.0 литровия, 4-цилиндров, атмосферен мотор с директно впръскване и мощност 145к.с. и CVT трансмисията, като по този начин по-скоро ще улеснява потеглянето на автомобила, от колкото да се грижи за напълно електрическо движение.
Според информацията средния разход на гориво е 7.1л/100км., което не е кой знае колко по-малко от този на версията с 2.5 литров мотор. Все пак не трябва да се пренебрегва факта, че общото тегло е с цели 110кг. повече, а ние се питаме дали въобще се оправдава наличието на скъпо струваща хибридна система в този модел. За да оправдае и значително по-високата си цена, Subaru Forester e-Boxer ще се предлага само в най-високото ниво на оборудване, като серийно в модела място ще намира и въздушната възглавница за пешеходци, разположена между капака на двигателя и предното стъкло. Мултемудейната система се заплаща допълнително?!
Няма коментари:
Публикуване на коментар