Революция, вместо еволюция! Така може да се характеризира новото поколение на Toyota RAV4, което бе представено официално днес в САЩ. Петото поколение на модела ще бъде пуснат в продажба още тази година, но в Европа ще бъде достъпно едва от началото на 2019 година. Дизайнът е в стила на концепцията Adventure FT-AC, показана в началото на миналата година. Той е груб и смел, което неминуемо ще бъде предпоставка за противоречиви мнения от страна на по-консервативните клиенти. Моделът е построен върху изцяло новата TNGA платформа и е станал по-къс и по-широк, спрямо своя предшественик, но вътрешното пространство е увеличено.
Интериорът също е в нов стил с плаващ 7-инчов (8-ичов), дисплей на централната конзола за мултимедийната система. За моделът ще бъдат налични всички най-нови технологии и асистиращи системи за управление, като срещу доплащане ще се предлагат неща като: адаптивен круиз контрол, система за предотвратяване на сблъсък, датчик за разпознаване на пътните знаци, асистент за поддържане движението в лентата на движение, датчик за обекти намиращи се в сляпата зона на водача и др.
Интериорът също е в нов стил с плаващ 7-инчов (8-ичов), дисплей на централната конзола за мултимедийната система. За моделът ще бъдат налични всички най-нови технологии и асистиращи системи за управление, като срещу доплащане ще се предлагат неща като: адаптивен круиз контрол, система за предотвратяване на сблъсък, датчик за разпознаване на пътните знаци, асистент за поддържане движението в лентата на движение, датчик за обекти намиращи се в сляпата зона на водача и др.
В САЩ, новата Toyota RAV4 ще се предлага с 2.0 литров, атмосферен, бензинов мотор с мощтжнст 178к.с. и хибрид снабден с 2.5 литров, бензинов агрегат съчетан с електромотор,чиято обща мощтност възлиза на 218к.с. за версията 2WD и 222к.с. за Е-Four. Характеристиките все още не са обявени, но при всички случаи задвижващи на четирите колела ще е от ново поколение от векторен тип, като предният мост ще се активира при необходимост с изключение на хибридната версия, която не разполага с кардан, а задните колела се задвижват чрез вградени в задният мост електромотор. Трансмисиите ще бъдат механични, автоматични или CVT в зависимост от модификацията.
Няма коментари:
Публикуване на коментар