Дизайна на Suzuki IM-4, също не е от най-сполучливите, но за разлика от Suzuki IK-2, марката няма намерения да лансира този модел на пазара или поне не в този му вид. Идеята обаче за компактен офроудър със задвижване на четирите колела и налична хибридна технология би се понравила на мнозина. Да, за задвижване IM-4, разчита на 1.2 литров, бензинов агрегат задвижващ предните колела. Електромотор позициониран на задната ос пък осигурява допълнително сцепление на модела при нужда. За сега се спестяват каквито и да е подробности относно механиката на IM-4. Няма и конкретна информация дали подобен модел ще бъде пуснат в производство, но дори това и да стане, то той по-скоро би се предлагал на пазарите в Япония и Азия, въпреки, че наличието на подобен модел в Женева, означава, че марката не е отписала изцяло европейския пазар.
Няма коментари:
Публикуване на коментар