След като TagAZ, бе обявен в несъстоятелност стана ясно, че китайски инвеститори са проявили желание да инвестират и да поемат дълговете на руската компания. Тя бе създадена през 1997 година, като първоначално е съсредоточена върху лицензирано производство на модели на фалиралата вече компания Daewoo. През годините компанията се развиваше добре, като от поточните линии слизаха модели на Hyundai и Citroen. Марката дори разполага с производствени мощности в Бангладеш, а през 2010 година започна строителството на завод и в Китай. През последните години марката започна производство и на някои китайски модели. Случайност или не, точно тогава компанията започва да затъва в дългове, които в момента възлизан на 25 млрд. рубли, а продажбите да спадат неимоверно. От 180 000 автомобила годишно производство, през 2013 година компанията е успяла да реализира едва 1200 продажби, като 50 от тях се падат на TagAZ Aquila. За сега не се споменава, която от всичките компании проявява най-голям интерес за придобиването на руската компания, но най-вероятно това е Chery.
Няма коментари:
Публикуване на коментар