Интериорът е познат, но с някои задължителни подобрения. Основната промяна е 7-инчовият цифров инструментален панел, защото вече никой не иска аналогови стрелки, особено в Япония. Също така, клиентите вече могат да добавят и head-up дисплей и 9-инчова инфо-развлекателна система, за да имаш усещането, че си в команден център на детска площадка. Има и нов волан с пера за превключване на предавките на CVT трансмисията. Това е толкова безсмислено, че вече почти го харесваме. Предлага се и пакет, който добавя кожени детайли и водоотблъскваща тапицерия. Това е за хората, които знаят, че е практично и да не се притесняват от разливи на кафе или кал от обувките. Практичността за японците е приоритет, както винаги.
Сега към двигателя. Преди е имаше 1.0-литров турбо, който беше като развълнувана пчела. Сега той е заменен с нов - 1.2 литров, 3-цилиндрово мотор с лека хибридна технология. Той обаче доставя едва 81 к.с., което потвърждава факта, че живеем в ужасно време. Може да има предно или 4WD задвижване. Вероятно ще е толкова бавен, че ще имаш време да прочетеш цяла книга, докато стигнеш до 100 км/ч. Обновеният модел вече е наличен за поръчка с цена, която започва от около 14 700 долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар