Няколко месеца след като разбрахме, че
GM не се отказва от версията с ДВГ на Chevrolet Equinox, концерна представи официално северно американската версия на модела, която ще се произвежда в Мексико. Четвъртото поколение на вторият най-продаван кросоувър на марката притежава мускулест дизайн и ще се предлага с три различни стила на предната част в зависимост от модификацията (LT, RS и Activ), които ще се различават най-вече по оформлението на радиаторната решетка и дизайна на бронята.
Интериора е изцяло нов с двуцветна тапицерия, двоен цифров панел и вентилационни отвори в турбинен стил. Серийно пред водача място намира 11-инчов цифров инструментален панел и 11.3-инчова инфо-развлекателна система с вграден Google. Централната конзола между предните седалки е от плаващ тип с кръгъл селектор за смяна на режимите на движение, а функцията за смяна на предавките се поема от десният лост на кормилната колона. Товарното пространство предлага обем от 845 литра, а когато задните облегалки се сгънат товарният обем нараства до 1799 литра.
Серийното оборудване е повече от достатъчно и още от базовото ниво на оборудване са налични отопляем волан и седалки. На борда място намират и редица асистенти подпомагащи шофирането, включително адаптивен автопилот, система за разпознаване на пътни знаци, асистент за поддържане движението в пътната лента, система за предотвратяване на сблъсък разпознаваща хора, велосипедисти и животни, сензори за обекти в сляпата зона на водача, камера за заден ход и система за предупреждение на кръстосан трафик отпред и отзад на автомобила. Срещу доплащане за модела са налични LCD вътрешно огледало и HD Surround Vision.
Технологично моделът е основан върху D2 платформата от настоящият модел, чието междуосие е леко увеличено. За задвижване американската версия на новият Chevrolet Equinox ще разчита 4-цилиндровия, 1.5 литров турбо бензинов мотор с мощност 177 к.с., куплиран серийно с CVT трансмисия задвижваща предните колела. Версията със задвижване на четирите колела е оборудвана с 8-степенна, автоматична трансмисия.
Няма коментари:
Публикуване на коментар