За да бъде по-достъпен за клиентите в региона, интериорът на Luna EV е лишен от някои технологии които иначе са налични серийно в оригинала. Инфотейнмън системата липсва от серийното оборудване, което е наложило лека промяна в дизайна на горната част на таблото. Пред водача място намира 8-инчов цифров инструментален панел, а на мястото на мултимедията има ниша за предмети в която може да бъде мобилен телефон, който се свързва чрез Bloethood с озвучителната система на автомобила. Като цяло качеството на материалите не на приемливо ниво и прави добро впечатление.
Задвижването също е претърпяло известни промени свързани с тяговата батерия, която тук е с капацитет от 43.9 кВтч., от което пък е пострадала автономията на модела, която според производителя възлиза на 400 км. Електромоторът е с мощност от 147 к.с. и задвижва предните колела, а за постигане на спомената автономия максималната скорост е ограничена на 140 км. Според информацията ускорението от 0 до 100 км/ч. е отнема 9.5 секунди, а гаранцията която дава производителят е 3 години или 100 000 км. за да бъдат спокойни бъдещите собственици производителят дава отделна гаранция за батерията от период за 8 години или 500 000 км. цените все още не са обявени, но при всички случаи те ще са в пъти по-високи от тези които сегашните таксиметрови шофьори заделят за Iran Khodro Dena и Samand Soren. Като се вземе предвид и оскъдната бройка на зарядни станции в страната, най-вероятно бъдещето на най-модерният ирански автомобил е с предизвестен край.
Няма коментари:
Публикуване на коментар