В средата на своят жизнен цикъл,
Isuzu D-Max получава планираното обновяване което би трябвало да изравни силите с неговите преки конкуренти в лицето на
Ford Ranger и
Toyota Hilux. Обновената версия ще продължава да се предлага с разнообразни кабини с един или два реда седалки. Външните промени са фокусирани в предната част на товарният модел, който се характеризира с нова 3D радиаторна решетка, нова оптика на фаровете и променен дизайн на бронята. Погледнат отзад, обновеното Isuzu D-Max се отличава с нова графика на задните светлини и леко променен капак на багажника.
Освен външните промени моделът получава и по-модерен интериор с 7-инчов цифров инструментален панел пред водача и модерна мултимедийна система с 9-инчов диспплей. Качеството на материалите е подобрено, а оборудването е увеличено с оглед подобряване на безопасността. Налична на борда е нова система за предотвратяване на сблъсък оборудвана и адаптивният круиз контрол, които ще се предлага още от базовото ниво на оборудване.
Моторната гама не е променена, но новината в случая е потвърждаването на изцяло електрическа версия, която би трябвало да бъде налична и в Европа до края на следващата година. конвенционалната версия ще продължава да се задвижва от 1.9 и 3.0 литровите, турбо дизелови агрегати с мощност от 150 и 190 к.с. Трансмисията е 6-степенна, механична, а срещу доплащане се предлага и автоматична скоростна кутия задвижващи задните или четирите колела в зависимост от модификацията. За версията 4х4 е налична и нов режим на управление, който увеличава офроуд качествата на модела. Най-късно до две години марката възнамерява да представи и изцяло електрическа версия на модела, за която подробности все още не се съобщават.
Продажбите на обновеният D-Max ще започнат първо в Тайлант с цени от 14 550 долара, но върховата модификация V-Cross с 4 врати ще стартира от минимум 33 900 долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар