Интериора като цяло е без промяна от този в конвенционалната версия. Производителят твърди, че моделът се предлага с 1024 опции за интериорно оформление, а всички седалки на втория и третия ред са оборудвани със системата Isofix и реглаж на облегалките. При желание техният демонтаж не отнема повече от 10 минути, като при този случай товарното пространство се увеличава до внушителните 3750 литра. Моделът се предлага в три нива на оборудване, а на борда място могат да намират до 14 асистента подпомагащи шофирането, чиято съвкупност допринася за автономно шофиране от ниво 2.
За задвижване френският дакел разчита на бензин и дизелови агрегати. Бензиновата версия разчита на 1.3 литровият, турбо мотор с мощност 128 к.с., а дизеловата модификация е оборудвана с 1.5 литровият мотор във версия на мощност от 96 к.с. Серийно за моделите се предлага 6-степенна, механична скоростна кутия, като за бензиновият вариант е налична и 7-степенната ЕDC. Не е забравена и електрическата версия E-Tech с електромотор чиято мощност от 120 к.с. е напълно достатъчна за 7 местният модел да развие скорост до 110 км/ч. Не такава обаче е батерията с капацитет от 45 кВтч., която осигурява автономия до 265 км. и то в случай, че управлявате в Еco режим, където максималната скорост е ограничена до - 75 км/ч.. Добрата новина е, че все пак за 10 минути, чрез бързозарядна станция може да бъде заредена енергия достатъчна за изминаването на още 80 км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар