Обновената версия, която ще бъде налична на пазара от края на лятото се отличава от предходният модел с новия дизайн на броните и леко пременената радиаторна решетка. Предните светлини вече са оборудвани с LED технология и предоставят значително по-добра видимост през нощта. В цветовата гама се появяват три нови цвята, които ще открояват още повече обновената версия заедно с новите алуминиеви джанти.
В интериора промени няма, но се съобщава за значително по-богато оборудване. Опционално пред водача място може да намира 10.2-инчов цифров инструментален панел, а мултимедийната система е с 5G свързаност и постоянно обновяване на картите за навигацията. Добавени са и USB-C портове, а пакета от асистенти подпомагащи шофирането Hyundai Smart Sence се предлага серийно от базовото ниво на оборудване. Амбиентното осветление което се предлага за по-високите нива на оборудване разполага с няколко цвята, които могат да бъдат избирани според настроението на пасажерите.
Под капака също няма какво ново да се види. Там място намира познатия 3-цилиндров, турбо бензинов мотор във версии на мощност от 100 и 120 к.с., куплиран с 7-степенна, двудискова трансмисия или 6-степенната, интелигентна механична скоростна кутия с функцията за свободен ход, която отделя трансмисията от двигателя при нужда за по-добра икономия. На някои пазари моделът ще бъде наличен и с атмосферният - 1.2 литров мотор с мощност 84 к.с., съчетан с 5 и 6-степенни трансмисии. както и до сега всички модификации са оборудвани със Стоп/Старт система. До края на годината трябва да видим и спортната версия Hyundai I20 N, която най-вероятно също ще бъде без промени под капака, но така или иначе ще бъде едно от малкото предложения в компактният клас с мощност над 200 к.с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар