Четвъртото поколение на Fabia ще разчита на модерните 3-цилиндрови, бензинови агрегати с работен обем от 1.0 литра и мощност от 64 и 79к.с. Неговата турбо версия ще се предлага във версия на мощност от 94 и 109к.с., а на върха в гамата ще се позиционира - 1.5 литровия, турбо мотор с мощност 147к.с. Предвидените трансмисии са: 5-степенната, механична, както и 6 или 7-степенните - DSG. Отсъствието на дизелов агрегат не ни учудва, но и нищо не се споменава за версия задвижвана с пропан бутан. Обещаният разход на гориво е в рамките между 5.1 и 5.9л/100км. в зависимост от версията.
Интериора също прави добро впечатление. Имайки предвид, че междуосието е удължено с 9.8см., возещите се на втория ред седалки не трябва да се оплакват от липса на пространство за краката. Багажното пространство също е увеличено и сега то възлиза на 380 литра. За първи път за модела ще бъде наличен и цифров инструментален панел пред водача с размер от 10.2-инча с възможност за смяна на интерфейса. Мултимедийната система ще се предлага серийно с 6.8-инчов екран, а срещу доплащане клиентите ще могат да поръчат и най-скъпата версия с 9.2-инчов дисплей. Амбиентното осветление също ще е опция, но 5-те USB порта са налични още от базовото ниво на оборудване. Налични за модела са всички познати асистенти за подпомагане на шофирането, като дори ще може да се оборудва и с асистент за автономно паркиране.
Продажбите на новата Skoda Fabia, стартират от това лято, като обещанието е базовият модел да стартира с цени под 14 000 евро. В по-късен етап ще бъде представена и комби версия, както и модификацията Monte Carlo. Накрая възниква въпроса дали този модел няма да обезмисли съществуването на VW Golf, поне на пазарите в развиващите се страни.
Няма коментари:
Публикуване на коментар