Втората представена концепция в Сеул е на средноразмерен кросоувър с името KR10, която е духовен наследник на второто поколение SsangYong Korando, чието име дори е изпискано на предната броня. Относно задвижването за нея не се споменава нищо, но става ясно, че тя ще разчита на разработващата се в момента нова EV платформа, която ще позволи съчетаването на един или два електромотора задвижващи предните, задните или четирите колела.
Концепцията с най-малък шанс за серийно производство или поне във вида в който я виждаме е F100 и е презентирана като електрически офроудър със завидни качества на проходимост. Нейна отличителна черта е предната част снабдена с множество LED светлини, които отразяват настроението и личността на собственика. Тя също ще разчита на новата платформа с два електромотора, задвижване на четирите колела и мощност от поне 500 к.с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар