След като Mеrcedes се оттегли от сътрудничеството с китайската Denza, BYD започна напълно самостоятелно да разработва моделите за Denza, като същевременно прекрати производството на някои от тях. Такъв е случая с представеният преди, едва 4 години хибриден SUV - Denza X, чиито продажби не оправдаха очакванията. Сега марката отново ще се пробва в този сегмент с новия Denza N8, който е чисто и просто, по-скъпа версия на BYD Tang, но с променен външен дизайн съобразен с новата дизайнерската линия на останалите модели.
Denza N8 ще се предлага в хибридна и изцяло електрически версии, технически идентични с тези в модела на BYD. Това означава, че хибридният модел ще бъде оборудван с 2.0 литров, турбо бензинов мотор съчетан с електромотор, чиято обща мощност възлиза на 355 к.с., като ще има и версия с два електромотора и съответно задвижване на четирите колела, чиято мощност в случая се увеличава на 489 к.с. Електрическите модификации също ще разчитат на един или два електромотора и мощност съответно от 245 или 517 к.с., които ще бъдат оборудвани с тягови батерии с капацитет от 90.3 или 108.8 кВтч. Според производителят автономията в най-добрият случай ще възлиза на 707 км., измерен по китайският цикъл, което ще рече, че реално все пак с едно зареждане на най-мощната батерия ще могат да бъдат изминати минимум 450 км. Интериора е близък с този на Denza X, който бе проектиран от Mercedes, но със свободно стоящи дисплеи за информационния панел пред водача и инфотайнмънт системата. Воланът също е с променен дизайн, а оборудването на борда по отнощение на асистентите подпомагащи шофирането на овдача е по-богато. Триредовият SUV ще се предлага във версия с 5, 6 или 7 места.
Няма коментари:
Публикуване на коментар