Дизайна е на типичен хеч модел, чиято дължина от 4.05 метра е по-малка от тази на Golf, но създателите обещават вътрешно пространство идентично с това на сегашното поколение на легендарният хечбек. Ясно е, че докато моделът стигне до конвейера ще бъдат направени известни промени, но най-вероятно силуетът ще бъде запазен.
По отношение на техниката, то концептуалният модел се основава върху опростената MEB платформа на концерна с електромотор разположен в предната част и задвижващ съответно предните колела, батерия разположена в пода и опростено задно окачване с твърд мост. Мощността на електромотора в случая е 226 к.с., като не се споменава капацитетът на батерията, но производителят обещава автономия от 450 км., при ограничена максимална скорост от 160 км/ч. Става ясно още, че батерията има възможност за бързо зареждане, като от 10 до 80%, бъдещите собственици ще трабвя да чакат не повече от 20 минути докато трае процедурата.
Най-вероятно интериора ще бъде пренесен в серийният модел почти без промяна, но оборудването което виждаме в концептуалният модел ще бъде мираж за серийният модел с цена от 25 000 евро. Цифровият инструментален панел и инфотайнмънт системата с плаващ дисплей ще намерят своето място макар и не с тези размери. Не смеем да мислим и за качеството на материалите, като имаме предвид тези в началните модели на Volkswagen ID.3. Така или иначе до 2025 година има време и обещанията днес могат лесно да бъдат заобиколени.
Няма коментари:
Публикуване на коментар