След обновяването на BMW X5 и Х6, сега идва ред да видим и обновените версии на X5 M (G05) и X6 M (G06). На свой ред, те получават нов дизайн на броните и фаровете и ще се предлагат предимно във версия Competention.
По отношение на мощността и за двата модела тя остава същата. Новото е, че 4.4 литровият, V8-цилиндров би-турбо мотор получава лека хибридна система работеща под напрежение 48V с електромотор интегриран в 8-степенната, автоматична трансмисия предаваща движението към четирите колела. В допълнение с новият колянов вал, ревизираните турбо компресори и новата изпускателна система според производителят, новите версии притежават по-рязка реакция и повишена ефективност въпреки, че динамичните характеристики остават без промяна. Това означава, че 625-те конски сили под капака ускоряват моделите от 0 до 100 км/ч. за 3.7/3.8 секунди, като максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. При опционалният M-Driver's пакет можете да постигнете скорост от 285 км/ч. Серийно и за двата модела се предлагат адаптивното окачване и активният М-диференциал.
В интериора наличен вече е така нареченият извит дисплей съставен от два сдвоени дисплея с размер от 12.3 и 14.9-инча със специфични М-графики, допълнени от серийният HUD дисплей. Новото амбиентно осветление и карбоновите орнаменти също характеризират интериора в М-версиите. Отопляемите седалки с Merino кожа, панорамният покрив и аудиосистемата от Harman Kardon идват серийно, а паркинг асистента е с добавена функция за дистанционно управление на автомобила от разстояние до 200м.
Продажбите на новите X5 M и X6 M ще започнат от следващия месец, като цените ще претърпят увеличение с около 10 %.
Няма коментари:
Публикуване на коментар