Интериора посреща с изчистен дизайн и място за 2 или 4 човека, които могат да стоят един срещу друг за конферентни разговори, игра на карти и други забавления по време на път. При конфигурация от две места, креслата могат да се преобразуват в легла за отдих, а интериорното осветление влияе на производството на мелатонин в човешкото тяло, за да помогне на пътниците да заспят и да се събудят по естествен път. Моделът е снабден и с проектор зад предното стъкло, който може да показва навигационна карта или инфоразвлекателно съдържание, а интериорът е изработен от устойчиви материали от рециклирани суровини.
Друга особеност на Volkswagen Gen.Travel Cocept е неговото активно окачване наречено eABC (electric Active Body Control), което повишава конфорта на возене. Няма смисъл да се споменава и наличието на автономната система за шофиране от 5-то ниво с изкуствен интелект, която за сега все още остава технология с оглед законодателните разпоредби които те първа трябва да бъдат приети за да бъде внедрена в сериен модел. Концернът майка все пак заяви, че някои от разработките показани в концептуалният модел ще намерят място и в серийните модели на компанията, но уточнява кои ще бъдат те.
Няма коментари:
Публикуване на коментар