Моделът на Huawei разполага с изцяло нова конструкция, дизайн на екстериора и интериора, както и нова електроника създадена специално за този модел. За задвижване AITO M5, разчита на Plug-in хибридна технология с 1.5 литров, турбо мотор с мощност 125 к.с., който служи за дозареждане на тяговата батерия с капацитет от 40 кВтч. Налични са два електромотора позиционирани на предния и задния мост и задвижващи съответно четирите колела, чиято обща мощност възлиза на 428 и 496 к.с. в зависимост от модификацията. Според производителят ускорението до 100 км/ч. от място на най-мощната версия отнема - 4.4 секунди, а при наличието на напълно заредена батерия и резервоар на гориво моделът може да измине 1100 км., което означава разход от - 0.8л/100км.
Интериора е модерен и високотехнологичен, като главен акцент има медийната система Harmony OS и разполага с 15.6-инчов дисплей, чрез който се управляват повечето от функциите в автомобила. Пред водача място намира 10.4-инчов, цифров инструментален панел, а в базовото оборудване с авключени още, неща като: кожен салон, предни ел. седалки с обдухване и масажна функции, адаптивен круиз контрол, автономна система за управление от 2-ро ниво, панорамен покрив, камери с обзор 360 градуса и още мн. др.
Първите бройки от AITO M5 ще бъдат доставени на своите клиенти през второто тримесечие на следващата година, а производството ще се осъществява в Чунцун, където се произвежда и модела на Seres. Обявените цени са между 39 и 50 000 долара, като за сега не се съобщава дали ще бъде налична и изцяло електрическа версия. До края на 2023 година обаче Huawei, трябва да представи изцяло електрически SUV модел, за който все още не се знае нищо.
Няма коментари:
Публикуване на коментар