В интериора промените не са толкова съществени, но веднага става ясно, че сядате в модел за 2021 година. Пред водача намира място актуализиран инструментален панел, а по-скъпите версии разполагат с 10.2-инчов дисплей за инфотайнмънт системата и цифров инструментален панел със същият размер. Електрическата ръчна спирачка се предлага като стандарт заедно безключовият старт на мотора. Двуцветният интериор също прави добро впечатление. За първи път за модела е наличва и полуавтономна система за шофиране от 2-ро ниво.
За сега не се споменава за промени под капака, но най-вероятно такива няма да има или поне не фрапиращи. Това означава, че за задвижване ще е наличен познатият - 1.6 литров, агмосферен мотор с мощност 126к.с., както и неговата турбо версия с мощност 204к.с. Трансмисиите са CVT или 7-степенната, двудискова за по-мощната модификация.
Няма коментари:
Публикуване на коментар