Ако трябва да бъдем честни, от интериора очаквахме малко повече. Явно на дизайнерите не е дадена пълна свобода, която явно остава за тези, които ще работят над предложението с емблемите на DS. С дължина от 4.80 метра, моделът предлага достатъчно място за пет човека, а междуосието от 2.78 метра предразполага за завидно пространство на возещите се на втория ред седалки. Материалите за изработката на интериора са висококачествени, а седалките са с нов дизайн за марката с удебелена структурна пяна. Пред водача място намира цифров инструментален панел, а инфотайнмънт системата с гласови команди, работи с 12-инчов сензорен екран. Срещу доплащане ще бъде налична и цветен хедъб дисплей с добавена виртуална реалност. на борда място намират редица асистенти подпомагащи шофирането, а срещу доплащане за всички версии ще бъде налично и новото окачване за висок комфорт на возене наречено "Advanced Comfort". Полуавтономната система за шофиране от 2-ро ниво също е в списъка с екстри.
Под капака място ще намират бензиновите, турбо агрегати с работен обем от 1.2 и 1.6 литра, а на върха на гамата ще бъде позиционирана хибридната версия с 1.6 литров мотор съчетан с електромотор с обща мощност от 225к.с., която може да се движи в изцяло електрически режим при скорост до 135км/ч. в разстояние от 50км. Всички модификации ще се предлагат само с 8-степенната автоматична трансмисия с възможност за смяна на предавките от волана. В по-късен етап може да се очаква и напълно електрическа версия, която все още не е потвърдена официално.
Все още цени не са обявени. В Европа продажбите на Citroen C5 X, започват от края на тази година, като в Китай моделът може да бъде наличен и малко по-рано.
Няма коментари:
Публикуване на коментар