Властелинът на SUV моделите се казва Lamborghini Urus. По всичко личи, че италианците ще убият конкуренцията със своя ексцентричен модел, чиято официална премиера се състоя преди броени минути. Знаем, че платформата на модела е идентична с тази на Bentley Bentayga, която пък се основава на тази от Audi Q7. Италианците обаче силно са модифицирали основата, като същевременно са променили основно и окачването.
Подробности все още не се съобщават, но става ясно, че двигателят, който намира място под предния капак е 4.0 литров, V8-цилиндров, би-турбо с мощност 641к.с. Можем само да гадаем дали агрегатът е съчетан с електромотор, но при всички положения задвижващи ще са четирите колела, а трансмисията е 8-степенна, автоматична.
Дизайна е уникален, подчертано спортен и почти без промяна от този, който бе представен в концептуалният модел. Интериора предлага място за четирима, а стила е характерният марката, но напълно дигитализиран с три - LCD дисплея. Изработката е ювелирна, а качеството на материалите от най-високо ниво.
До няколко часа се очаква да станат ясни подробностите относно Lamborghini Urus, които ще бъдат добавени към този пост.
+++++++++++++++++++++++++++++++
След официалната информация изложена от производителя става ясно, че Lamborghini Urus разполага с управляем заден мост, а системата за задвижване на четирите колела разпределя мощността между предния и задния мост в съотношение 40/60, като при необходимост може да бъде пренесена до 87% към задният мост. За да се подобри центъра на тежестта инженерите са свалили нивото на двигателя, а турбо компресора е разположен в непосредствена близост до горивните камери. Общото тегло на модела е малко под 2 200кг., а времето за ускорение до 100км/ч от място е 3.6 секунди. Максималната скорост е обявена на 305км/ч., а разхода на гориво е 12.7л/100км. Продажбите ще започнат през пролетта на следващата година, като цените ще стартират от 171 429 евро. В по-късен етап ще бъде налична и Plug-in хибридна версия на модела. дизелова версия няма да има, но не е изключена модификация с нулеви емисии.
+++++++++++++++++++++++++++++++
След официалната информация изложена от производителя става ясно, че Lamborghini Urus разполага с управляем заден мост, а системата за задвижване на четирите колела разпределя мощността между предния и задния мост в съотношение 40/60, като при необходимост може да бъде пренесена до 87% към задният мост. За да се подобри центъра на тежестта инженерите са свалили нивото на двигателя, а турбо компресора е разположен в непосредствена близост до горивните камери. Общото тегло на модела е малко под 2 200кг., а времето за ускорение до 100км/ч от място е 3.6 секунди. Максималната скорост е обявена на 305км/ч., а разхода на гориво е 12.7л/100км. Продажбите ще започнат през пролетта на следващата година, като цените ще стартират от 171 429 евро. В по-късен етап ще бъде налична и Plug-in хибридна версия на модела. дизелова версия няма да има, но не е изключена модификация с нулеви емисии.
Няма коментари:
Публикуване на коментар