вижте концепцията LF-FC, която ще намира място на фирменият щанд на автосалона в Токио. Производствената версия ще бъде представена през следващата година. Тогава ще стане ясно и каква степен от дизайна на концепцията, която виждаме пред нас ще бъде прехвърлен в серийният модел.
Ако някои от детайлите имат известен шанс да намерят своето място в производствената версия, то такъв няма да има нищо, от показаното в интериора. Факта, че новото BMW 7-серия вече разполага с интерфейс управляван чрез жестове, ни кара да се надяваме, че е възможно следващото поколение Lexus LS, също да разполага с подобна технология управляваща обаче по-голяма част от функциите в автомобила. Именно такъв интерфейс е демонстриран в концепцията. Чрез него водачът може да командва не само навигацията, но и инфотейнмънт системата на автомобила и дори климатичната инсталация.
Интересна подробност е, че за задвижване Lexus LF-FC, не разчита на обичайната за марката хибридна технология, а на система с водородни - горивни клетки. Подробности не се съобщават, но е ясно, че е малко вероятно тази технология да намери място в производственият модел или поне не, до появата на фейслифт версията на модела, която е планирана за 2020 година. Според непотвърдена информация, Lexus LS 2017 ще разчита на хибридна технология с комбинирана мощност от 535к.с. Купе версия не е потвърдена, но и не е отхвърлена официално.
Няма коментари:
Публикуване на коментар