сряда, 25 февруари 2015 г.

Първа снимка на новото Audi R8

Това е първото изображение на второто поколение Audi R8. Официално моделът ще бъде представен по време на автосалона в Женева след броени дни, но днес ние можем да видим в детайли неговият дизайн. Той е по-скоро еволюция на този от предходното поколение и не са правени експерименти. Според непотвърдена информация моделът трябва да е по-дълъг и по-широк от предшественика си, но същевременно и по-лек. Новото R8, споделя една и съща платформа с Lamborghini Huracan и ще се предлага само с V10-цилиндровия, 5.2 литров мотор във версии на мощност от 540 и 610к.с. Поради слабия интерес към 8-цилиндровия, мотор и механичната трансмисия на предходното поколение, това няма да се предлага с тях. V8-цилиндров агрегат, Непотвърдена информация сочи, че ще бъде наличен 6-цилиндров агрегат, но той най-вероятно ще е съчетан с електромотор. Откритата версия също ще бъде налична, но не по-рано от 2017 година. Повече подробности очакваме да станат ясни до броени часове, както и снимките с висока резолюция, които ще бъдат добавени към този пост.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ето и обещаната информация за модела придружена със снимки с висока резолюция. Потвърдено е официално, наличието на V10-цилиндровия, 5.2 литров агрегат, който ще бъде наличен в две версии на мощност: от 540 и 610к.с. Той ще се предлага куплиран с механична трансмисия или 7-степенната S-Tronic. Quattro задвижването е серийно, като ще има функцията да предава до 100%, от въртящия момент само към една от осите.  Общото тегло на модела е 1454кг. Според производителя ускорението от 0 до 100км/ч става за 3.5 (3.2 за версията V10 Plus) секунди, а максималната скорост е 323 (330) км/ч. Средния разход на гориво е в рамките на 11.8 и 12.4л/100км., като трябва да се спомене и серийно вгражданата Стоп/Старт система. До края на годината ще бъде представена и изцяло електрическа версия снабдена с два електромотора и обща мощност от 460к.с. Те ще се задвижват от електроенергия доставяна от Т-образна батерия интегрирана в централната част на автомобила, която може да бъде заредена до пълен капацитет за едва 2 часа. От 0 до 100км/ч , Audi R8 е-Tron ще ускорява за 3.9 секунди, а максималната скорост ще бъде ограничена на 210км/ч, с цел по-голям пробег.
Интериорът е минималистичен благодарение на познатият от Audi TT и Q7, виртуален кокпит. От волана водача ще може да избила четири режима на работа на двигателя, трансмисията, окачването и кормилната система наречени: Comfort, Auto, Dynamic и Individual. Цени все още не са обявени.


Няма коментари:

Публикуване на коментар