Корейците не са разпространили информация относно задвижването, но е ясно, че механиката няма да се различава коренно от своя събрат. Това означава, че за задвижване Kia EV6 ще разчита на електромотор с мощност 167к.с. и батерия с капацитет 56кВтч.Със сигурност ще бъде налична и версия с мощност 214к.с., както и такава с два електромотора задвижващи съответно четирите колела и батерия от 72.6кВтч. Автономията на модела ще възлиза между 300 и 460км. в зависимост от модификацията, а времето за зареждане до 80%, от капацитета на батерията, чрез бързозарядна станция ще отнема максимум 20 минути. Според информацията ускорението до 100км/ч. от място на най-мощната версия ще става за 3.5 секунди, като максималната скорост възлиза на 260км/ч. Всички версии са оборудвани с интелигентна рекуперативна система и вграден контролен блок за зареждане, чрез който може да се отдава електроенергия в дома до 24 часа или на други превозни средства, които се нуждаят от минимално количество енергия за да достигнат до най-близката зарядна станция.
Интериорът е издържан в стила на последните модели на марката, но прави впечатление наличието на плаващата, централна конзола между седалките и новият волан с две спици. Пред водача е позициониран панел с два екрана, а под тях е позициониран панел със сензорни бутони за управлението на климатичната инсталация, музиката и дори навигацията, което според дизайнера ще разсейва по-малко водача по време на движение докато работи с различните системи. Няма нужда да споменаваме, че на борда място ще намират всички налични асистенти за подпомагане на шофирането, както и може би автономна система за шофиране. Производителят обръща специално внимание на факта, че всички материи в интериора са изработени от рециклируеми материали.
Няма коментари:
Публикуване на коментар