![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgM7dDWHzgcTsenPtphqrrcqFYJB8uTt6oSF2xZWuN2bkSSF8DwxPRjUUGtleQY6VvlH8DlzQvgAEdOQhfJvM-BW1T7WKuXGwBHvpoZbQwmuoc-1KV8VOtl-8slLByZ_7JpPSDJRgi-W5c/s320/1.jpg)
Ето и пълната информация относно първият SUV на марката с тризъбец в емблемата наречен -
Maserati Levante, който видяхме за първи път миналата седмица. Преди броени часове марката разпространи цялата информация за него. Ето и по-интересните неща.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvL7u_pXOvG2_Wx0xoDUPrTfb0pEXNmEquHDE5UQcFpNWXZYxOMVbVOu7KipQOfOQFqF_1h8Z5bpvwjX0TZnqtfvU3GFItbSw0lTkUec-ObuazFkl-2wjgiLU2-EqnpqSh70YVEKJOOE4/s320/2.jpg)
Името идва от топъл средиземноморски вятър, който може неусетно да се преобразува в силна буря. Коефициентът на челно въздушно съпротивление е Сх-0.31, което е задоволителен резултат за подобен тим автомобили. габаритите са както следва: дължина - 5.03м., ширина - 1.97м. и височина - 1.68 метра. Междуосието от 3.04 метра позволява за изключително просторен интериор напълно достатъчен за петимата пасажери. Купето е изградено от алуминии и стомана, а като цяло моделът разполага с нисък център на тежестта и разпределение на масите спрямо предния и задния мост в съотношение 50:50. Предното окачване е с двойни носачи, а задния мост с многораменно пет точково такова. Амортисьорите са адаптивни с пет режима на работа и същевременно регулират клиренса в зависимост от режима.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSOgXB3_YKY2Or_Pep6tAMLZ-bVyvYOqu0N722U5vomlYb9fqvyUCCnjvydHS0tOvfGCp5EfoTA3Xx8ijm4S1JQAlJLgYz8L0IG4MN1nIRcU39Dd9uJQ7Qhrr4nqYcOFvZTzkJ2gUo2cU/s320/3.jpg)
Стандартното оборудване на Levdnte е подобаващо. Налице са мултиразвлекателна система с 8.4-инчов дисплей, адаптивен круиз контрол, двузонов климатроник, автоматични чистачки, безключов достъп, ел. предни седалки с подгряване, пълен ел. пакет и др.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi1huNBEQIGpgi_2xr-lteluyHc_HCAjGFCEuL6gdR-nhOkAI3MWV6cLsFMCcXDqP4mLac1_zX_NpQNTsRgxG8zhT_jCPn_2tb-dxAAv2Ps9n2Wsd4PXznw7GJ_uLHzOzmsC6wykufgLPQ/s320/4.jpg)
По-интересното е какво намираме под предния капак. Базовият модел ще се предлага с 3.0 литров, турбо дизел с мощност 275к.с., чиито среден разход посочен от производителя е 7.2л/100км. Бензиновите версии започват с версията с мощност 350к.с., на 3.0 литровият, V6-цилиндров, би-турбо агрегат. По-мощната модификация ще разполага с 430к.с. При тях посоченият среден разход е съответно 10.7 и 10.9л/100км. И трите модификации ще се предлагат серийно с 8-степенна, автоматична трансмисия на ZF, задвижваща четирите колела. Задния диференциал е с ограничено приплъзване. Ускорението от 0 до 100км/ч е между 5.2 и 6.9 секунди, а максималната скорост при всички случай е ограничена на 250км/ч. Цени все още не се съобщават.
Няма коментари:
Публикуване на коментар