От тази седмица в Япония започнаха продажбите на новото поколение Honda Life. Концепцията остава същата, но дизайнът е съществено подобрен и по-привлекателен. Това е типичен "Kei" модел с предно разположен 3-цилиндров, бензинов агрегат задвижващ предните колела. Както до сега и това поколение ще се предлага със задвижване и на четирите колела. При всички случаи работния обем на агрегата е 0.66 литра ( същият като в Honda N Box)
, като ще се предлага в атмосферна и турбо версии, а мощността му ще
бъде съответно 54 и 68к.с. Предавателната кутия е безстепенна CVT. Антиблокиращата система на спирачната уредба - ABS се предлага серийно
комбинирана с EBD. Камерата за задно виждане и системата за автоматично
паркиране са отпаднали от списъка на стандартното оборудване, но за
сметка на това и цената е намаляла. Базовият модел вече ще стартира от
980 000 йени, което въпреки всичко го прави значително по-скъп от
неговия конкурент в лицето на Toyota Pixis Epoch, но все пак остава един от най-евтините модели в класът си.
Няма коментари:
Публикуване на коментар