Още от миналата година знаем, че на автосалона в Женева Легендата De Tomaso ще бъде възродена. Днес вече разполагаме с първата снимка на модела който ще бъде представен след броени дни лично от новият собственик на фирмата Gian Mario Rossignolo. Да, моделът ще бъде представен като концепция, но на всекиго е ясно, че до 2 години той ще стане реалност. Странен е изборът, ръководството на фирмата да избере именно автомобил от този тип за възраждането на легендарната марка. Концепцията SLC ( най-вероятно това име ще отпадне в производствената версия) е проектирана от Pininfarina и представлява луксозен спортен кросоувър снабден с V8 цилиндров агрегат с мощност 524к.с. задвижващ четирите колела. Ако се стигне до серийно производство на клиентите ще се предлагат и две дизелови версии с V6 цилиндрови агрегати и мощност 247 или 296к.с. Интериора разбира се е луксозен, но при производствената версия той няма да изглежда по същия начин, тъй като в момента се наблюдават множество детайли взети назаем директно от Cadillac SRX. Амбициите на фирмата са от този модел да бъдат продавани по 3000 бройки годишно като базовата цена ще бъде в рамките на 85 000 евро. Да припомним, че плановете на г-н Rossignolo са в близко бъдеще да покаже и четириврато купе, както и двуместен спортен модел.
вторник, 15 февруари 2011 г.
De Tomaso SLC е моделът който ще възроди марката
Още от миналата година знаем, че на автосалона в Женева Легендата De Tomaso ще бъде възродена. Днес вече разполагаме с първата снимка на модела който ще бъде представен след броени дни лично от новият собственик на фирмата Gian Mario Rossignolo. Да, моделът ще бъде представен като концепция, но на всекиго е ясно, че до 2 години той ще стане реалност. Странен е изборът, ръководството на фирмата да избере именно автомобил от този тип за възраждането на легендарната марка. Концепцията SLC ( най-вероятно това име ще отпадне в производствената версия) е проектирана от Pininfarina и представлява луксозен спортен кросоувър снабден с V8 цилиндров агрегат с мощност 524к.с. задвижващ четирите колела. Ако се стигне до серийно производство на клиентите ще се предлагат и две дизелови версии с V6 цилиндрови агрегати и мощност 247 или 296к.с. Интериора разбира се е луксозен, но при производствената версия той няма да изглежда по същия начин, тъй като в момента се наблюдават множество детайли взети назаем директно от Cadillac SRX. Амбициите на фирмата са от този модел да бъдат продавани по 3000 бройки годишно като базовата цена ще бъде в рамките на 85 000 евро. Да припомним, че плановете на г-н Rossignolo са в близко бъдеще да покаже и четириврато купе, както и двуместен спортен модел.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар