Китайците от Huawei и Seres, които, ако не знаете, са синоними на "правя всичко, но го правя евтино", пак са го измислили. Извадиха на бял свят, или по-скоро в интернет, новия сиAITO M7. Което, да си го кажем направо, си е просто една голяма, китайска, електрическа талига, която е уж е нова, ама всъщност е същата като предишната. Споделя дизайнерският език на флагманският AITO M. Разбирай, същата е. Ето защо не трябва да вярваме на пиар съобщенията. Ще го пуснат на пазара през септември. Защо ли? Ами, защото продажбите им били забавени. А когато продажбите ти се забавят, какво правиш? Пускаш същия модел, но го наричаш "изцяло нов". Гениално! И после го пласираш на експортните пазари под марката Seres, тъй като, както знаем, никой на Запад не помни китайските имена. И какво стана? Хората, като гладни чакали, се нахвърлиха и си купиха близо 200 хиляди броя миналата година на цени между 36 и 45 000 долара. Защото, както знаем, цената е най-важното, особено когато си купуваш нещо, което утре ще струва наполовина. Но най-фрапиращото е, че продажбите през тази година са се сринали с цели 71%.
Официални изображения на изцяло новият Aito M7 ни показват затворена предна част, фарове във формата на ръкавица (да, ръкавица, не ни питайте каква) и трапецовиден въздухозаборник. Дръжки, които се прибират, за да не можеш да си отвориш вратата, когато замръзне през зимата. Многолъчеви джанти, хромчета за да блести повече, когато го паркираш пред панелката и една-единствена задна светлина. Според производителят най-големият хит е Lidar технологията, благодарение на която знаеш колко далече си от дървото, което така или иначе ще удариш. Имат си пакет от асистенти подпомагащи шофирането, които могат да избягват сблъсъци, да паркират сами и да минават през кръгови кръстовища. Абе, всичко ще прави, само вие не пипайте волана. Идва и в цвят Coral Red - за да си мислите, че сте на Хаваите, докато всъщност седите в китайска кола през блока в Люлин. Размерите? Няма информация, но вероятно ще бъде в съответствие с предшественика си.
Задвижването е поверено пак на EREV технология към четирите колела с мощност от 526 к.с. Звучи много, но това е за най-скъпата версия. И батерия с капацитет 37 или 53.4 кВтч.. Тоест, ще си зареждате, когато си искате и където можете. А под капака място намира 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 158 к.с. Защо му е двигател на електрическа кола? Ами, защото е по-готино и батерията не свършва. Иначе е електричките са супер. Базовият модел пък ще е само със задно предаване и един електромотор с мощност 304 к.с. Което е като да караш празен варел с ракета отзад. Цената ще е същата, между 249 800 до 329 800 юана. И после, сигурно, пак ще го обновят. И пак ще го пуснат като изцяло нов. Ето това е. Китайците са си измислили схемата. Правят едно и също, слагат му "нов" етикет и го продават на по-ниска цена. И вие, разбира се, се хващате. А после се чудите защо животът е толкова... китайски. Снимки на интериора и неговото описание ще бъдат добавени към този пост, ама друг път.
Няма коментари:
Публикуване на коментар