събота, 21 септември 2024 г.

Обновеният Jetour Dashing е по-опростен и евтин

 

Само две години след премиерата на Jetour Dashing, подлага модела на обстоен фейслифт. Впечатление прави, че модерните двуредови светлини които именно китайците въведоха на мода, сега са отстъпили своето място на единични LED фарове. Като цяло предната чест е изцяло нова и освен бронята са подменени предният капак и калниците. Страничните огледала също са с нов дизайн, а погледната отзад обновената версия на Dashing, може да бъде разпозната по новият спойлер. За да бъде още по-объркващо дизайнерите са решили да заменят електрическите дръжки с конвенционални такива, които според тях и не само, са и по-надеждни. Според информацията предоставена от производителят, направените промени в дизайна са причина общата дължина на модела да бъде увеличена с 3 см., а аеродинамиката е подобрена. 

Интериора също е променен осезаемо и освен таблото, дори и корите на вратите са нови. Прави впечатление, че оборудването е опростено, като HUD дисплея например вече отсъства и не може да бъде поръчан дори и срещу заплащане. Пред водача място намира малко по-голям 9.2-инчов цифров инструментален панел, но инфо-развлекателната система вече се предлага базово с 12.8-инчов дисплей. По-големият 15.6-инчов екран, остава инфотейнмънт система с изкуствен интелект. Централната конзола също е нова и вече е оборудвана с физически бутони за управление на климатичната инсталация. Предните седалки са с нов дизайн, а аудиосистемата е доставяна от Sony. 

Под капака на обновеният Jetour Dashing, място намира 4-цилиндровият, 1.5 литров турбо мотор с директно впръскване който ще се предлага във версии на мощност от 156 и 184 к.с. В зависимост от версията, агрегатите ще бъдат куплирани серийно с 6 или 7-степенна, двудискова трансмисия. Хибридната версия - L6, разчита на по-маломощната версия на - 1.5 литровият мотор, който служи предимно като генератор на тяговата батерия с капацитет от 19.4 кВтч. Тя от своя страна задвижва електромотор с мощност 204 к.с., но благодарение на новата едностепенна - DHT трансмисия двигателят и електромотора могат да работят в тандем. 

Това което ще зарадва най-много клиентите е, че обновената версия ще се предлага в Китай с цени от около 11 000 долара, което е значително по-малко от това което искаше производителят за настоящият модел. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар