Външно и двата модела се характеризират с изцяло нова предна част с нови опционални матрични, LED фарове, променена радиаторна решетка и нови брони. Погледнати отзад обновените версии също могат лесно да бъдат различени по новите задни светлини и осветеното лого. Налична е и нова цветова гама, която вече включва 9 цвята, както и нов дизайн на 18 и 19-цоловите джанти.
За разлика от екстериора обаче, интериора на обновените Cupra Leon и Formentor не прави кой знае, какво впечатление. Малки разлики се наблюдават в оформлението на централната конзола между седалките, както наличието на новата опционална инфо-развлекателна система с изкуствен интелект и 12.9-инчов дисплей. Изрично се съобщава, че за изработката на интериора са използвани съвсем нови еко материали, а тапицериите на новите спортни седалки са изработени от 73% рециклиран микрофибър и еко кожа. Налична за моделите е и нова озвучителна система с 12 високоговорителя и дигитална технология за разпределение на звука в купето с мощност 390W.
Не е тайна, че технически и двата модела разчитат на ДНК-то от Volkswagen Golf 8 и използват MQB платформата на VAG. За разлика от своят братовчед, испанските модели залагат на спортната идентично, което гарантира наличието на мощни агрегати и окачване с индивидуално за моделите настройки. Под капака на базовите версии място намира 4-цилиндровият, 1.5 литров TSI агрегат оборудван с 48-волтова лека хибридна система и изходна мощност от 150 к.с. Същият агрегат е наличен и за Plug-in хибридните версии съчетани с електромотор, които се предлагат във версия на мощност от 204 и 272 к.с. Благодарение на тяговата батерия на борда с капацитет от 19.7 кВтч., могат да бъдат изминати до 100 км. в изцяло електрически режим.
На върха в гамата е позициониран 2.0 литровият, турбо бензинов мотор наличен във версия на мощност от 201, 265, 300 и 333 к.с. Той е куплиран серийно с 7-степенна, DSG трансмисия, която разполага с нов режим на работа позволяващ дрифт емоции въпреки наличието на четири задвижващи колела. За съжаление 5-цилиндровата версия VZ5 с мощност 390 к.с., отпада от гамата на модела.
Не са забравени и любителите на дизеловото гориво, които могат да се докоснат до добрият-стар 2.0 литров TDI с мощност 150 к.с., куплиран серийно с DSG трансмисия и задвижване на предните колела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар