Интериора също е изцяло нов. Дигиталният панел пред водача е заменен от 7-инчов цифров инструментален панел, а в центъра на таблото място намира свободно стоящ 10-инчов тъчскрийн дисплей за инфо-развлекателната система, която обаче ще се предлага срещу доплащане. Панелът за контрол на климатичната инсталация също е с нов дизайн, както и централната конзола между новите седалки, чиито въртящ селектор е заменен от малък превключвател. Оборудването е подобрено благодарение на най-новата версия на пакета за безопасност, който вече разполага със система за поддържане движението в пътната лента, сензор за разпознаване на пътни знаци и система за предотвратяване на сблъсък.
По отношение на задвижването обновената Dacia Spring също има с какво да се похвали. Базовата версия продължава да разчита на електромотор с мощност 45 к.с. с автономност до 220 км., но освен еня налична за модела ще бъде и по-мощна модификация с мощност 65 к.с., за която опционално ще се предлага възможност за двупосочно зареждане на батерията от 20 до 80% в рамките на 45 минути. В домашни условия обаче времето за зареждане на тяговата батерия с капацитет 26.8 кВтч., от 20 до 100% отнема 11 часа. Производителят съобщава още, че въпреки всички нововъведения, общото тегло на модела октава под 1 тон и възлиза на 984 кг.
Както до сега Dacia Spring ще се произвежда в Китай, а продажбите в Европа ще стартират от тази пролет. Цените все още не са обявени, но въпреки, че се се очаква увеличение от поне 5%, румънският модел ще продължи да бъде най-евтиният електромобил наличен на пазара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар